KLADDKAKA ISTÄLLET FÖR SEMLA

Jag blev trött på att bara ligga i soffan och vara sjuk, hur fan kan man tycka om att bara lata sig hemma hela dagarna? Jag får panik efter en dag! Så jag bestämde mig för att baka en kladdkaka, det måste ha varit mer än ett år sen sist.
Den blev iallafall otroligt kladdig och god, just the way I like it.
Jag HATAR semlor, så kladdkakan får väl vara ett substitut för den då eftersom det är fettisdagen. :)

Annars idag har jag pluggat lite, retat Emelie tills hon blev skitsur, gosat med katterna och försökt bli frisk.
Jag måste gå till skolan imorgon, det går inte missa en dag till. Jag ska också ha möte med Magnus kl. 13 och slinga håret kl. 14.
Nu ska jag inte vara så blond längre, jag ska lägga in lite mörkare slingor så det ser lite mer naturligt ut!

Jag måste bara skriva en sak nu. Jag tänkte på en sak hur en vän (eller ska man säga ex-vän?) har behandlat mig det senaste året ungefär. Hon har frysit ut mig, ignorerat mig och aldrig kontaktat mig på något sätt. Det är alltid jag som får kontakta henne om jag vill hitta på något, men det vill hon aldrig.
Hur länge ska jag kunna stå ut med det här? Jag vill inte må dåligt över att hon ignorerar mig och får mig att tro att jag har gjort någonting. Det har jag inte gjort, det enda hon säger är att jag har förändrats efter jag började umgås med mina tjejer i klassen och de i Jkpg. Visst fan har jag det! Säg en person som inte har förändrats på 3 år?

Allt jag vill är att hon antingen ska berätta varför hon håller på som hon gör, eller säger att hon inte vill ha något med mig att göra och berätta anledningen för det. Då är jag nöjd och kan gå vidare.
Jag saknar henne hur mycket som helst, vår vänskap och allting.
Betyder inte vår vänskap sedan 7:an någonting?


Nu ska jag titta på Unga Mödrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test