LITE MER SHOPPING KANSKE?

Jag måste skärpa mig. Nu har jag fan shoppat för flera månader och det får inte fortsätta på det här sättet, jag kommer aldrig komma till USA annars...

Idag väckte pappa mig vid 10- tiden och frågade om jag ville hänga med till stan och handla lite. Jag hade inget speciellt inplanerat, så jag tackade såklart inte nej till lite shopping!
 
Pappa och Marica gick till IKEA medan jag gick till H&M och köpte lite hårprodukter och sånt.
Hittade också en jättesöt blus på Vila!
Efter det gick jag till IKEA och mötte upp paps och Marique och tog en fika. Jag fick två växter + krukor och massa vaniljdoftande värmeljus av dom! Det behövdes verkligen lite växter på mitt rum, de andra var bara fula krukor med döda växter i...

Vid 14.30- tiden hämtade mamma upp mig och vi åkte till mormor och morfar för att bli bjudna på middag. Vegetarisk schnitzel (de åt fläskfilé), potatis, kokta morötter och blomkål med sås. För jävla gott var det!
Jag fick köra hem till pappa med den nya bilen, det var lite ovant att köra en så "bra" bil, jag är van vid den gamla skruttiga Mazdan! Men det gick bra, jag är ju såååå skillad på att köra asså! ;)



Blus från Vila. Kommer bli skitsnyggt till med en hög kjol och ett par höga klackar!
Jag tog M eftersom jag tycker det är snyggare med lite pösigare blusar.



Hårinpackning från Schwarzkopf, mascara från Loréal och leave in cream från Nivea!

Nu ska jag mysa med min älskade syster Emelie, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna. eller menar Negerjohanna

Hej gumman ! saknar dig som fan , varmt sa in i helvete har, steker pa varje dag. De vill kopa mig for 3000 kameler har, men det ar val lite for lite va... Vi ses pa lordag. Snorkling imorgon for mig, finns chans att man traffar delfiner .. Pussssssssssssssssssssssss love yooouu

2009-02-08 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test