NU ÄR DET SNART DAGS...

Att lägga sig med datorn i sängen och skriva klart novellen som ska vara inlämnad imorgon. Man ska skriva om två personer och deras olika liv. Sedan ska de mötas på något ställe, tex. ett bröllop.
Jag har skrivit ungefär hälften och hittills känns det bra, jag behöver bara sätta mig i ett tyst rum så kommer det nog ordna sig!

Övningskörningen gick bra idag, vi åkte till Råslätt och övade på att parkera mellan två bilar, både backa och köra fram. Det gick bra, men jag kan göra det mycket bättre. Jag måste bara lära känna mammas bil lite mer först. Efter det körde vi runt lite i stan och till sist åkte vi hem till Mullsjö.
Jag ska ringa körskolan nästa vecka och boka lite körlektioner, teori och halkbana. Jag måste verkligen ta det där körkortet snart!

Imorgon blir det skola mellan 08-10.40, sen blir det utgång för hela slanten! :)

Nej, som sagt blir det lite skrivning nu.

God natt!



Moi innan min 18- årsfest


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, Robert var den första jag berättade för! :D Ja, men det här är ju en ny kille, han skickade ju sms:et i onsdags! ^^ Du tänker nog på Johnny eller vad han nu hette, han letade ju också upp mitt nummer fast det var för några månader sedan:P Så jag har två stalkers ;) Men tänk om han blir besatt och börjar smygkolla när jag går omkring i lägenheten :O

2009-02-19 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test