NU JÄVLAR SKA DET BLI KLART!

God dag kära vänner.

Jag vaknade vid halv elva idag och sedan dess har jag ringt runt som en galning för projektarbetet. Jag har bl.a ringt till Magnus Andersson (universitetslärare i industridesign) som ska designa vår plansch, Sanna på Astrid Lindgrens barnsjukhus och Johan på Barncancerfonden.

Johan var hur trevlig som helst, han ska skicka massa information och sånna där bössor som man lägger in pengar ni vet till modevisningen så folk kan bidra med mer pengar!
Vi måste verkligen börja bli färdiga med allting nu, det är bara sex veckor kvar. Ni kommer väl hoppas jag? :)
18:e Mars kan ni redan nu boka in i kalendern!

Idag ska jag fortsätta jobba med projektet och ikväll ska jag träffa Malin, vi ska se Ocean´s 11. Jag har aldrig sett den, Malin säger att den är bra så jag får väl ge den en chans. :)

Back to work!
Hörs senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test