OLD JOSEFINE WALKING

Det här är helt jävla sjukt! Jag har nog aldrig haft såhär mycket träningsvärk som jag har nu. Jag kan inte ens gå normalt, det ser antingen ut som jag har skitit ner mig eller som att jag har brutit höftbenet. Jag har inte riktigt bestämt mig än.
Mina ben är som spaghetti när jag går och det gör så jävla ont!
Okej, jag ska sluta klaga nu. För stunden iallafall.


Idag hade jag matteprov, C- kursen. Jag har ingen aning om hur det gick, om jag får gissa så gick det käpp rätt åt helvete. Det kändes bra när jag skrev, men efter när jag började diskutera svaren med de andra sänktes den bra känslan mer och mer...

Vi fick sluta vid 10.30, efter det gick jag och Malin och solade. Sen tog vi 12.40 bussen hem och sedan dess har jag bara tagit det lugnt, lagat mat och käkat fruktsallad.
Min älskade Johanna åker till Egypten imorgon i en vecka, hur ska jag klara mig så länge utan henne! Hoppas hon får det bra där nere, saknar dig redan gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test