PAAAANIK!

God afton, god afton!

Idag har varit en lång dag även fast jag gick upp vid 11 och klockan bara är 22.
Under dagen har jag jobbat lite med projektet, städat, handlat och umgåtts med Malin!

Jag är så jävla trött och uttråkad. Eftersom Johans begravning var i fredags var jag inte sugen på att hitta på något den kvällen och i lördags skulle egentligen jag och Jonna ses, men de ringde på jobbet och sa att hon skulle jobba 07 dagen efter.
Så jag har alltså inte gjort något speciellt de senaste dagarna och jag får verkligen panik av att bara vara hemma!
Jag har alltid varit en person som gillar att göra saker nästan hela tiden, så det kryper verkligen i mig.
Men imorgon blir det ändring på det! Då ska jag ta 13.30 tåget till stan för att gymma i ca 2 timmar, äta lunch och sen jobba mellan 17 - 20. Jag längtar verkligen till gymmet, att få riktigt svettas. Me like! ;)

Förresten, idag hade jag på mig mitt söta halsband jag fick av min lillebror i julklapp.




Söt va? :)

Nu ska jag och Emelie glo vidare på teve. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test