PARTY LIKE A ROCKSTAR...

hung over like me?

Hej mina söta små läsare!

Vad mycket det har hänt sen sist, även fast det bara har gått ett dygn!
Igår åkte jag in till stan vid halv 4 och jobbade mellan 17 - 20. Efter jobbet kom mamma och hämtade mig och körde mig till Harry´s för att möta mina tjejer, Malin, Ellen, Emma och en tjej som heter Afrodite. Vi åkte direkt till födelsedagsbarnet Amalia och firade hennes 19-årsdag. Grattis gumman!
Det var jättetrevligt, vi drack vin (mycket vin), åt frukt, tjatade massor och kissade ute på gården (okej, bara jag).
Vid halv tolv- tiden drog vi in till Centrum, tog stämpel och gick sen vidare till Amor och tog några drinkar.
Resten av natten spenderades på Centrum med mycket dans! Jag hade verkligen skitkul igår, även fast jag saknade min lilla Johanna. Jag kom inte hem förrens efter 3 någongång, alldeles för sent för att jobba dagen efter.

När alarmet sattes på kl. 8 i morse mådde jag kanske inte riktigt lika bra som igår... Baksmällan var nästan olidlig och det hjälpte inte att jag bara sov 4 timmar. Men jag släpade mig upp ur sängen, gjorde iordning mig samtidigt som jag drack vatten för att försöka må så bra som möjligt och åkte till jobbet vid halv 10.
De första två timmarna trodde jag seriöst att jag skulle dö, eller spy. Jag log inte en enda gång mot kunderna och det enda jag sa vad det kostade.

Men jag klarade av dagen och nu sitter jag här! Ikväll ska jag äta middag med mamma och Dan, rostade rotfrukter och vegetarisk filé med någon god sås till bjuds det på. MHHHMMM!
Jag ska faktiskt ge Melodifestivalen en chans, tro det eller ej.

Vi hörs imorgon efter jobbet och övningskörningen!

Kommentarer
Postat av: sis

du får fan skylla dej själv ungjävel:P hahah när kommer du hem idag?

2009-02-15 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test