SJUK OCH FÖRBANNAD!

Jag vaknade upp mer sjuk än vad jag var igår med halsont, feber och helt yr.
Men det vara bara att bita ihop och åka in till stan vid 11.30, jag kunde inte missa ett till prov. Det skulle bara leda till att jag kom efter mer och mer, jag har tillräckligt med saker att göra.
På bussen in trodde jag att jag skulle dö, jag var helt borta och yr. Skitäckligt.

Provet gick bra tror jag, jag svarade på varenda fråga och jag tror faktiskt jag hade många rätt. Hoppas att jag får VG på det här nu så jag får VG i slutbetyg!

Från en sak till en annan, jag är så jävla förbannad! När jag kom hem för en timme sen såg jag att jag hade fått mail från Magnus. Det är designläraren som lovat att designa vår plansch för modevisningen.
Jag skickade ett mail till honom för flera veckor sedan om hur planschen skulle se ut, vilka färger, vad det skulle stå, allting.
Detta mailet som jag fick idag stod det: "Hej, funkar detta? Se bifogad fil. mvh/ magnus"
När jag öppnar filen ser jag den fulaste planschen jag någonsin sett!
Jag skojar verkligen inte nu, han måste ha gjort den på MAX 5 min. Jag förstår inte hur han kan vara så respektlös och bara skita i att ens försöka göra en fin plansch till oss. Om han inte vill, så kunde han fan ha sagt nej från början och inte slösa bort vår tid. Vi skulle säkert kunna hitta någon som kunde göra en plansch, men han kändes som ett säkert kort eftersom han är designlärare? FAN VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!

Vår modevisning är den 18:e Mars och planschen skulle egentligen vara ute nu. Det är han som har fördröjt det här.

Vill ni se den genialiska planschen?


SKÅDA! Har ni sett något bättre än det här så ger jag er 1000 spänn!
Lägg märke till "resaurang Linden" också, helt fantastiskt.

Okej, fokusera Josefine. Slå. Inte. Sönder. Något.

Kommentarer
Postat av: Melina

HAHAHA förlåt att jag skrattar. skrattar förstås inte åt att ni får massa extra besvär, utan hur otroligt patetisk och otroligt DÅLIG den där såkallade planschen var. JÖSSES! JAG kan fan göra den där bättre! hahaha :D förlåt. fan. STÅ PÅ DIG. det kommer nog lösa sig! :)

2009-02-23 @ 17:37:14
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test