SNÄLLA, JAG ORKAR INTE...

Fan, fan, fan!

Igårkväll började jag få ont i halsen och huvudet och när jag vaknade imorse kunde jag knappt svälja, huvudet värkte och jag hade feber. GREEEEEAT.
Jag orkar och hinner verkligen inte bli sjuk nu, jag har för mycket saker att göra. Modevisningen måste organiseras klart, biljetterna måste säljas, två prov ska skrivas i veckan och jag ska jobba. FAN!

Jaja, det är inte mycket att göra, jag ska iallafall tvinga mig själv att åka in till skolan imorgon och göra provet. Jag får inte komma efter med ett till prov, så det måste bli gjort.
Jag har pluggat rätt många timmar i helgen och det känns ganska bra, Emelie ska få förhöra mig lite senare så får vi se om jag kan allting. Vi har prov i Natur om genteknik, korsförädling och mutationer bland annat. Det är rätt intressant faktiskt!

Nu ska jag snart titta på One Tree Hill och dricka lite te, sen är det tillbaka till pluggningen!



By the way, mina katter är finast i världen. Tjocka, men fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test