STUDENTMÖSSAN HAS ARRIVED!

Waaaaaaaaaaaaaaah, jag är så jävla lycklig just nu!

Jag fick reda på i skolan att studentmössorna redan hade kommit och att man kunde hämta ut dom idag. Konstigt eftersom våra lärare sa att det kanske skulle dröja ända till Maj.
Men nu är min älskling hemma och den är verkligen jättefin! Precis så som jag vill ha den. Jag kommer inte visa den för er innan precis innan studenten, precis som min studentoutfit. Så nu får ni vänta ett tag! Mohaha.

Annars då?
Idag har jag och Johanna jobbat röven av oss med projektarbete. Vi har gjort biljetterna, kopierat upp dom på färgglada papper, skurit dom i lagom storlek och satt Per Brahes stämpel på varje biljett. Och jag kanske ska säga att det var 340 stycken! Fatta vilken tid det tog att sätta en stämpel på precis varenda en...
Men nu är det gjort! Allting börjar verkligen ordna upp sig nu, det är bara planschen kvar som ska upp på stan!
Ni lovar väl att komma? :)

Ikväll ska jag övningsköra med mamma, men innan dess ska jag skriva på min novell som ska vara inlämnad imorgon... Jag har inte skrivit alls mycket, men om jag känner mig rätt kommer det bara flyta på så fort jag har kommit igång.
Vi hörs lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test