THE WRESTLER

Jag kom hem från skolan redan vid 12, så vi hade en riktigt kort dag idag med bara Religion och Svenska C. På svenskan hade vi en deadline för en novell tills idag, så inatt har jag suttit och skrivit klart den. Jag är ganska nöjd, inte jätte, men jag gjorde mitt bästa av den tiden jag kunde lägga ner på den.

Idag ska jag färga min systers hår, det ser för jävligt ut nu. Inte konstigt att hon har mössa hela tiden... Men det kommer bli skitsnyggt efter det har blivit svart och när hon har klippt sig!
Sen senare ikväll blir det ingen utgång för min och Malins del. Hon behöver prata och jag behöver ta det lugnt, så vi ska gå på bio och sen ta en fika efteråt. Det kommer bli mysigt, vi ska The Wrestler. Den verkar vara väldigt bra, den är ju Oscarsnominerad!

Nej, nu ska jag ta en dusch och sen äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test