TRÖSTSHOPPNING

Det fick bli lite tröstshopping nu framåt kvällen. Jag kände att jag behövde göra något som får mig att må bra, finns det något bättre än shopping?

Jag älskar asos.com, där finns det verkligen allt!




En röd body. Jag tycker det är jättesött att det är rynkat mellan brösten! Den här kommer bli perfekt till sommaren och Los Angeles.

Underbara 13.5 cm skor! De här är planerade att bäras på studenten tillsammans med min otroligt fina klänning som jag redan har köpt (på asos såklart!).
Malin köpte ett par likadana för någon vecka sen, men jag blev verkligen kär i dom så jag var tvungen... Sorry babe!


Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag får jämt så ont i huvudet när jag har gråtit mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test