UPPSKATTNING, TACK!

God dag mina vänner!

Jag vaknade ganska sent idag, behövde det efter gårdagen känner jag.
Nu är jag ledig hela helgen och nästa vecka, vi har ju sportlov! Jag ska bara ta det lugnt, plugga, åka till Göteborg och jobba.

Igår städade jag hela huset, det blev skitfint! Idag har jag passat på att städa mitt rum och tvätta för fullt. Ni ska se tvätthögen...
Nu ska jag laga vegetariska köttbullar, så jävla gott! Jag blev fan överlycklig när jag såg att det fanns vegetarisk färs i frysdisken på Ica.

Ikväll ska jag umgås med min kära Jonna, hon är nog jävligt bakis idag och behov av salt och vätska! ;) Men det ska vi se till att ordna, chips och läsk är aldrig fel.

Nu ska jag laga mat, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test