BAD HAIR DAY...

God morgon allihopa. Jag är trött som en gnu och Emelie sitter och sjunger irriterande saker.

Jag vaknade nu för en liten stund sen och ska snart göra iordning mig för att åka in till stan vid halv ett. Jag ska nämligen luncha med Malin, Ellen och Emma! Sen ska jag åka direkt hem, INGEN SHOPPING IDAG.
Jag får verkligen inte köpa en enda sak förutom maten då, det har jag inte råd med.
Men lönen kommer faktiskt om tre dagar, så jag kan nog hålla mig!

Lite senare idag ska jag träffa Jonna tror jag, jag var för trött för att träffas igår. Skidåkningen tog musten ur mig och idag har jag sån jävla träningsvärk i sidan av ryggen!

Nej, nu måste jag verkligen göra iordning mig. Jag har en bad hair day, så detta kommer ta sin lilla tid...
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test