HURTIGBULLE

Hej mina söta!

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har varit rätt så upptagen.
Och fatta vilken hurtigbulle jag har varit de senaste dagarna!

Igår åkte jag in till Jkpg vid halv två och gymmade i ungefär två timmar. Jag körde igenom nästan allt, kondition, mage, rygg, ben, armar, bröst... You name it.
Efter bastade jag en riktigt lång stund, fan vad det är underskattat egentligen!
Jag tog en snabb lunch efter gymmet på Wayne´s, toast med mozarella och pesto och ice tea!

Sen jobbade jag mellan 17 - 20, de timmarna kändes som dagar eftersom det knappast kom några kunder och det fanns inga roliga tidningar att läsa... Dagens i-lands problem!

Idag åkte jag hem till Mullsjö vid halv ett och fick ett sånt jäkla sug efter att åka längdskidor! Jag tvingade med pappa ut i spåret och vi åkte ungefär 4 km. Jäklar vad jobbigt det var! Jag har inte stått på ett par skidor sen jag bröt armen i Idre 2004 och med min kassa teknik gick det kanske inte strålande. Men jag ramlade bara 6 gånger. :)
Pappa hade kvar sina moves och gled iväg som bara den medans jag pustade efter honom.
Men kul var det! Nu har pappa börjat gilla det så det kommer säkert bli fler gånger i vinter.

Ikväll ska jag nog träffa Jonna efter hon har slutat jobba vid 21. Kommer bli riktigt kul att träffa henne, det var ett tag sen nu! Lilla Ponny <3

Nej, dags för mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test