WHAT? I HAD TO PEE!

Nu har jag suttit i ett par timmar och letat efter olika Au Pair organisationer och kom tillslut fram till att jag åker med Cultural Care trots allt. De verkar vara en bra organisation som finns runt hela världen, så de borde ju ha koll på läget?
Jag har ju gått på informationsmötet, så det kommer bli smidigare att skicka in ansökan till dom.


Haha, jag hittade några bilder på min mobil från i fredags.




Jaaa, här sitter ju då jag och kissar på Amalias "trädgård" mellan alla höghusen. Det var säkert massor som såg, men what was i supposed to do? I had to pee.

Nej, nu ska jag söka lite information om How to kill a Mockingbird, jag skulle nämligen läst ut den tills imorgon. Jag har läst två sidor. Bra va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test