WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME?

Jag sitter här ensam i mitt stora hus. Och frågan är varför jag gör det egentligen? Varför är jag inte ute och festar eller umgås med mina vänner?
Det finns något som heter skola och i skolor har man prov. För att klara dessa prov måste man plugga, mycket och länge. Och det är just det jag gör just nu, ikväll. Det suger lite you know what, men vad ska man göra?

Annars idag har jag städat upp skiten som min syster har orsakat. Jag menar, är det inte vanligt hyfs att ta upp tidningarna som har legat på golvet när jag färgade håret på henne igår?
Aja, nu är lägenheten hyfsat ren iallafall, jag ska dammsuga och städa mitt rum imorgon.

Idag har jag tänkt på barn jättemycket. Jag satt och tittade igenom massor av bilder från när jag var liten.
Tänk vad roligt man hade när man var liten. Hela sin personlighet formas ju när du är liten, så det är viktigt att ha en bra barndom. När jag får barn vill jag uppfostra mitt barn så gott jag kan, men det kommer vara en sån otrolig press att göra rätt! Hur ska man veta hur man ska uppfostra sitt barn? Ska man lyssna på sina föräldrar, sina egna värderingar eller böcker?

Någon som jag tror kommer bli en smart och snäll ung dam är lilla Vera. Lotta och Peter verkar vara jättebra föräldrar med rätt värderingar. Men om hon trots allt inte skulle bli så snäll så har hon ju alltid sitt underbart söta utseende att charma människor med! :)






Världens underbaraste och sötaste Vera! Gud vad jag saknar dig snuttan. Snart ses vi, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test