BRA START PÅ 2009?

Hej vänner!

SItter här helt jävla slut efter gårdagen. Jag ska berätta lite kort om vad som hände igår!

Jag och Hannah åkte till hennes pojkvän i Bankeryd vid halv fyra, mötte Malin och Martin för att handla mat till kvällen.
Vi gick hem till Martin, lagade maten, gjorde iordning oss och började förfesta lite smått.
Det kom några killar dit som jag inte kommer ihåg namnen på och vid 21.30 tiden åkte vi till någon fest som en tjej höll i. Haha, jag har verkligen ingen aning om vem hon var, hälsade inte ens på henne. :P

Det var kanske inte sådär jättekul där, vi kände verkligen inget folk (det var mest IB-folk) men efter ett tag hittade jag ett killgäng som jag satt och snackade och kedjerökte med!
Vi firade tolvslaget med raketer, många nyårskyssar och champange! Mina bästa vänner var ju där, Malin och Hannah, så det är klart det blev ett lyckat tolvslag.
Lite senare skulle vi gå till en annan fest, men på vägen ändrade sig killarna och skulle GÅ ända till Trånghalla. Det kanske är 3 km från den andra festen. Och jag ska säga er en sak, TA MED ER ETT ANDRA PAR SKOR NÄR NI ÄR UTE.
Mina fötter höll på att dö av smärta och kyla, så jag och Hannah bestämde oss för att åka hem.

Såklart gick inte bussen hem till Martin förrens om en timme och de andra hade redan gått, så vi stod kvar en stund och väntade eftersom jag hade så ont i mina fötter...
Men Hannah kom på den briljanta idén att jag skulle ta av skorna och låna hennes strumpor när vi skulle leta efter de andra. Detta ledde till att mina fötter förfrös, jag började lipa och gick in dvala för att jag frös så mycket och allting förstördes...

När vi sen kom hem till Martin gick jag och la mig direkt men började direkt frossa, få feber, må illa och få ont i magen.
Det slutade med att jag låg hela kvällen på toaletten.. Magsjuka eller något liknande.

Det var mitt nyår, började bra men slutade i katastrof! Happy new fucking year...



Här är en bild på Malin och mig
. Min kamera dog efter bara någon timme, så ni får se bilderna så fort jag har fatt dom från Hannahs kamera.


Känner mig fortfarande inte okej, och jag ska jobba imorgon... Pallar verkligen inte, om jag mår som jag gör nu så får jag helt enkelt ringa och sjukanmäla mig.
Hoppas ni hade en bra nyårsafton iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test