EN VECKA SEDAN...

Idag är det en vecka sedan Johan dog. Jag har fortfarande inte insett det och jag kan inte sluta tänka på det och hur hans familj mår just nu.
Begravningen kommer antagligen äga rum nästa vecka eller veckan därefter. Jag har bestämt mig för att gå för att stödja hans familj och säga hejdå. Det kommer bli jobbigt, jag har aldrig varit på en begravning förut, men jag har min familj som stöd!


Idag har jag varit i skolan, inget speciellt hände förutom att vi gick till Jönköping högskola och pratade med en designlärare om han eller hans elever skulle kunna tänka sig att designa vår plansch till modevisningen. Han sa ja och vi skulle maila honom om detaljerna. Skönt att det är ordnat!

Efter skolan gick jag och Johanna till gymmet och körde på crosstrainern i 20 min, jag har verkligen ingen kondis kvar!
Vi gjorde lite mag- och höftövningar, men tog det lite lugnt eftersom vi inte har tränat på typ 1 och en halv månad.

Jag kom hem vid 18, sen dess har jag letat studentklänningar som en galning. Hittade en jättefin på Asos, men såklart var den slut. Jag mailade dom och dom sa att det kanske kommer in nya, så jag ska hålla utkik varje dag. Vill verkligen ha den klänningen, skulle vara perfekt på studenten!

Slänger in en dagens också:



Lila skjorta från H&M
Jeansen är från JC
Stövlar från Nilson

Fan vad tråkigt det är med vinter. Jag har ingen som helst inspiration att klä mig snyggt... GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test