FEEEST!

Kom hem från skolan för en stund sen, vi slutade vid 10.40! Skönt att sluta så tidigt på en fredag.

Jag har egentligen lite halvt bråttom, ska hinna duscha, städa, göra iordning naglarna och fixa håret innan jag drar till Malin. Och jag kan säga er att det är massa att städa här hemma...

Ikväll kommer bli skitkul! 8 tjejer ska bada tunna och förfesta hemma hos Malin. Vi ska käka pizza och göra iordning oss tillsammans. Sen får vi skjuts in till Jönköping vid 22 för att sen dra till Amor och Centrum!
Hoppas verkligen det kommer bli kul ikväll, jag behöver det.

Ni får se kvällens outfit lite senare eller imorgon, och självklart bilderna från ikväll imorgon när jag har vaknat!
Jag kanske skriver lite senare, annars hörs vi imorgon.

Ha en bra kväll allihop, det ska jag ha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test