FETTOTIDEN ÄR ÖVER!

NU hinner jag äntligen sätta mig ner framför datorn för att blogga. Jag har verkligen varit upptagen med annat hela helgen. Jobbat både fredag, lördag och söndag och umgåtts med vänner och familj.

Jobbet i helgen har gått bra, jag jobbade lite mindre timmar än vad jag brukar göra så allt kändes mycket snabbare.
Igår kom Malin till stan, vi köpte två feta godispåsar (from. idag är det slut på den skiten) och åkte hem till mig. Där tittade vi på Vuxna människor, en ganska speciell film. :P När den var slut insisterade Malin att vi skulle spela Giutar Hero och så underbart snäll och underbar som jag är gick jag med på det...
Vi rockade fett (jag fick 100% på en!), Malin gick det väl sådär för. Men övning ger färdighet. ;)
Hon drog hem vid ett ungefär tror jag.

Idag har jag jobbat mellan 12 - 17, sen tog jag tåget hem till Mullsjö. Min farmor och farfar kom på besök, farmors tvillingsyster Raija kom hit till Sverige idag så det var jättekul att träffa henne! Det måste ha varit minst ett halvår sedan jag såg henne. Haha, Malin kommer nog aldrig att sluta mobba mig för att farmor och hennes tvillingsyster heter Maija och Raija (ja Malin, det är verkligen skitkul att det rimmar...jag fattar.)!
Vi fikade lite och pratade om massor, bland annat om alla mina olyckor som jag har varit med om under åren.

Jag ska alldeles strax titta på några avsnitt av Sex and the city, som jag har saknat det under de här tre dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test