HUR KUNDE DET HÄR HÄNDA?

Jag vet inte vad jag ska skriva eller säga. Johan är död och det är så jävla hemskt.

Det enda jag kan tänka på just nu är hur traumatiska de sista sekunderna av hans liv måste varit och på hur hans familj mår. Jag har känt hans familj i hela mitt liv och jag kan inte förstå hur de känner. Fy fan, de har förlorat en son och bror!

Jag orkar inte ens gå in på hur han dog, läs artikeln här om ni vill.

Johan, jag hoppas verkligen du har det bra där du är nu. Vi saknar dig allihop och kan inte förstå hur det här kunde hända. Imorgon ska jag åka till olycksplatsen och tända ett ljus för dig, sen kommer du att få en jättefin begravning, det är jag säker på.
Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta...

Kommentarer
Postat av: jonte

johan! hoppas du har det bra! kommer tänka på dig!

2009-01-15 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test