I MAKE THE RULES AS I GO

Hello hotties!

Jag vaknade seg och jävlig imorse som vanligt med en morgonfrilla som såg ut som knullruffs och gick ut med Foxie en halvtimme i skogen.
Det gjorde att jag vaknade upp, så nu sitter jag här nyduschad och med mat i magen och väntar på att Malin, Fanny och Ida ska komma hit. Vi ska som sagt plugga matte och sådär.

Jag hade en sån sjukt konstig dröm inatt. Jag var i skolan och vi skulle ha matteprov med vår naturkunskapslärare (?) och jag satt brevid David. Det var massa konstiga frågor, typ latinord som man skulle översätta, men David kunde alla svaren så vi satt och pratade skithögt om vilket svar det var till alla frågor, läraren sa ingenting.
När vi trodde att vi var färdiga med frågorna var det typ 10 sidor kvar och då kom Anders (läraren) fram och sa att det var 5 minuter kvar.
Jag fick panik så jag hoppade ut från 20:e våningen och tog livet av mig. Och under tiden som jag föll hann jag tänka tusen tankar.

Mycket underligt måste jag säga. Jag tycker det är jävligt intressant att veta vad drömmarna betyder.
Detta är något som måste utredas, det är inte ofta jag kommer ihåg drömmar så nu när jag äntligen kommer ihåg någonting ska jag fan ta reda på vad det betyder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test