JAG ÄR REDAN HEMMA

Jag älskar att sluta tidigt på onsdagar, jag behöver verkligen det för att orka med resten av veckan!

Igår jobbade jag mellan 17 - 20 och sov hos mamma, det är därför jag inte har bloggat. Men jag tar igen det idag istället. ;)

Skolan gick relativt snabbt idag, jag redovisade om Scientologi på religionen och det gick strålande.
Efter skolan följde jag med Johanna, Pontus, Alexander och Anton till Chili Thai. Jag åt ingenting där, men jag och Johanna var tvugna att skriva ner lite saker till projektarbetet.

Idag ska jag plugga till Rättskunskapsprovet jag har imorgon, känner verkligen inte för det just nu. Det var faktiskt lärarens fel att jag inte kunde göra det förra provtillfället, han gav mig fel information när det gäller plats och tid. Idiot!
Men nu ska jag iallafall få det gjort imorgon, ska bli skönt. Sen är det bara en argumenterande text för Svenska C som ska in på fredag. Fan för denna veckan... 3 muntliga redovisningar, ett prov och ett inlämningsarbete. I'm in heaven!

Nej, jag måste äta något innan jag dör.
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test