JAG HAR LEDIGT NÄSTA VECKA!

Hej mina söta!

Jag känner mig inte riktigt frisk, huvudet värker och jag är yr emellanåt. Undrar om det är något virus som snart kommer bryta ut? Hoppas verkligen inte det, jag orkar fan inte vara sjuk.

Dagen har spenderats med att titta på de sista avsnitten av Sex and the city- boxen som jag fick i julklapp. Lite ledsen är jag att det redan är slut... JAG VILL HA MER!
Jag har också städat mitt rum, tvättat och gått ut med Foxie lilla några gånger. I morse när vi gick morgonrundan passade jag på att gå till Ica och handla mat för veckan. Pappa, Marica, Jonte och hans kompisar har åkt till Idre en vecka, så det är bara jag och Emelie denna veckan.
Vi har bråkat (igen...) så jag bor på lägenheten där uppe med Foxie och Emelie där nere, det blir bäst så.

Jag är fan överlycklig, nästa vecka ska vi ha praktik. Min skola har absolut inte tagit det på allvar så knappast ingen har lyckats få en praktikplats. När jag berättade det för pappa sa han att jag kunde vara hundvakt och vara här hemma och plugga istället. Jag har två viktiga prov nästa vecka, så det passar verkligen perfekt att vara ledig denna veckan och fokusera på pluggandet!

Ikväll blir det lugnt, jag ska upp tidigt imorgon för att gå ut med Foxie på morgonrundan och sen ta 09.40 tåget till Ida i Habo för att plugga matte med henne och Malin!

Nu ska jag ta en dusch och gosa med med Foxie, Gibson och Leo. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test