KILLING ME SOFTLY

Kom precis hem efter en långpromenad med Foxie. Vad jag älskar att vara ute och bara gå och gå, speciellt nu när det är kallt ute, då är det extra bra. Och vad jag älskar den där hunden!
När vi var ute kom det en jäkla ättrig hund lös och utan någon ägare omkring och skällde på Foxie, jag gick till närmsta bostadsområde och frågade en man om han visste vems det var. Det var grannens och han kom och tog den. Detta är inte okej tycker jag, tänk om hunden skulle vara aggressiv och Foxie eller jag skulle bli skadade.
Nej, ni får fan hålla reda på era hundar, de är inga leksaker!

Idag pluggade vi matte hemma hos Ida, jag och Malin. Fan vad jag har dåligt minne, glömmer bort allting efter någon timme! Och då kan jag inte hjälpa att undra hur det kommer gå på provet nästa vecka. Jag kanske kan råplugga en timme innan för att komma ihåg allting?

Snart blir det kvällsmat, jag har hört att man går ner skitmycket i vikt om man inte äter efter kl. 19. Det är värt ett försök!




Det här lilla barnet har försökt slå in mattegrejer i mitt huvud idag.
Och ja, det är en reflexväst jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test