KISS ME - BUT NOT TODAY

GOD MORGON!

Det var det fan inte för mig. Jag försov mig till 9.00, stackars Foxie som måste ha varit jättekissnödig...
Vi gick en runda ute i skogen, det var no chans in hell att jag skulle visa mig för någon, jag såg verkligen ut som en zombie eller något. Fy fan.

Nu ska jag försöka vakna till, äta lite frukost och dra till Malin vid halv ett. Vi ska plugga inför matteprovet, JAG ORKAR INTE! Fy fan för matte. Snälla, när har man egentligen nytta av att kunna derivera? Andragradsfunktioner?

Puss på er, nu ska jag duscha och bli snygg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste att du skulle vara au pair.. Har du "bokat" det ännu? Vad kostar det?

2009-01-28 @ 13:27:52
Postat av: Josefine

Jag tror det sammanlagt kostar runt 7000 för flyg dit och hem, internationellt körkort, deposition (som man får tillbaka) och allt annat. Men kolla på www.culturalcare.com om du vill ha mer information, det är den organisationen jag ska åka med! Nej, jag har bokat allting än måste ta mitt körkort först.

2009-01-28 @ 16:28:50
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test