MALIN ÄR ETT SVIN

Jag kom precis hem från Malin, vi pluggade matte och åt paj.
Hon gjorde en elak sak, nämligen tog min mobil, sprang in på toaletten och låste in sig och raderade den roligaste bilden någonsin på henne. Det ser ut som hon har Mc. Donalds ögonbryn på den bilden och jag älskar den. Så var hon tvungen att radera den för att hon trodde att jag skulle lägga in den på Facebook. Men det skulle jag aldrig göra, jag vill bara ha den för att titta på och skratta lite.

Jag blev arg så jag gick hem.


Nu ska jag gå ute med Foxie lady och köpa toapapper.

Kommentarer
Postat av: Melina

Tack så sjukt jävla mycket! Det betyder en hel del att ha er där hemma som stöd också. <3

2009-01-28 @ 18:55:23
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test