MIN KATT SER MISSTÄNKSAM UT...

Min katt öppnade precis dörren helt själv och smyger runt i huset och försöker att inte synas... Han letar säkert efter något det lilla fettot!

Jag vaknade för en halvtimme sen eller något, jag måste verkligen skärpa mig med det! Herregud, skolan börjar ju på torsdag och då ska jag upp klockan sex! Imorgon har jag bestämt att jag ska vara uppe senast nio och börja vänja mig att vara uppe så jäkla tidigt. ;)

Idag ska jag åka in till stan för att byta några träningskläder jag fick av mamma i julklapp. Jag ska även försöka hitta någon bra hårinpackning och sånt där som är tråkigt men nödvändigt...
Lite senare ikväll ska jag träffa min vän Emma, det var evigheter sen så nu är det verkligen dags!

Shit, jag var så himla arg när jag vaknade imorse. Jag drömde om att Johanna hade undangömt för mig att modevisningen skulle vara den dagen, så när jag kom till skolan helt osminkad, ofixad och oföberedd sa hon att vi måste börja göra ställa upp modellerna och snart gå upp på scenen. Det var redan massa folk där och jag var så jävla förbannad på henne att jag skrek i mikrofonen så alla kunde höra. :P
Haha, hoppas detta inte kommer hända på riktigt, för då skulle Johanna dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test