MITT 2008

Lite sent perhaps, men jag gör verkligen allt för att undvika rättskunskapsboken just nu!

Januari
Hade en trevlig början på året med mina favorittjejer, nyåret firades för första gången på länge i Mullsjö och vi sprang runt på alla möjliga fester.
Packade upp till mitt nya rum hos mamma, hon flyttade till en villa på Torpa där jag fick en egen våning med eget badrum!
Började svimma och ha konstant huvudvärk, det visade sig vara att jag inte åt tillräckligt.

Februari
Träffade en kille som heter Victor ett tag, men han flyttade till Växsjö för att plugga så det blev inget med det tyvärr.
Jag, Louice, Pappa och Marica åkte till underbara Thailand! Det var verkligen en helt crazy resa, jag och Louice festade varje kväll och jag skinnydippade med australiernare. ;)
Jag övervann också min höjdrädsla, åkte nämligen paragliding!
Min bästa vän Emma fyllde 18 år också!



Mars
Bodde hos min mamma på heltid och hade dåligt samvete för att jag knappast inte träffade min pappa...
Började springa mycket ute i naturen, jag såg en björn (!!) en gång när jag och Foxie var ute och sprang.
Började träffa ett gammalt ex igen, festade ganska mycket och var otroligt skoltrött. Det var nog också den månaden jag började bli lite smått shoppinggalen, haha!

April
Fick reda på att Isabelle och Jonas väntade barn, blev så himla glad för deras skull! Gick på konsert med Emma, Jonna, Sara och Robert på De lyckliga kompisarna, sjukt rolig kväll!
Det hände en sak som gjorde att jag blev deprimerad ett tag, och som jag fortfarande försöker klara av varje dag.
Var hårmodell för Mix, mitt hår såg för jävligt ut. :P
Fick redapå att min vän Hannah fått diabetes, så vi hälsade på henne med blommor på sjukhuset.
HV TOG SM-GULD och vi firade det såklart i Rådhusparken!
 

Maj
Valborg var väl inte den bästa kanske, den slutade med att min pappa fick hämta mig...
Blev ÄNTLIGEN blond efter fyra försök!
Grillkväll hemma hos Emma, mycket övningskörning med mamma, tränade väldigt mycket, jobbade väldigt mycket och försökte göra lite bättre ifrån mig i skolan.

 

Juni
Min syster fyllde 20 år, shit vad gammal hon blev över natten! ;) Jag gjorde en jättefin tavla till henne som jag är väldigt nöjd med.
Fick mitt efterlängtade sommarlov och den började med fest hemma hos Johanna som slutade med storbråk mellan mig och Malin och vilse i skogen.. Haha!
Blev kär i en hund som jag såg på Emmas skola, en Samojed. Så jag bestämde mig för att köpa en när jag får möjlighet! <3
Firade midsommar hos Johanna där allt spårade ur som vanligt. Vi köpte en barbara till Johanna som fyllde 18 år, den hade killarna roligt med sen! Johanna tog även körkort denna månaden, vi körde runt överallt för att bara köra runt.

  

Juli
Hade några underbara dagar hemma i Mullsjö med vännerna och vännerna som jag inte hade träffat på länge.
Jobbade väldigt mycket, Jonna hade Mary Kay homeparty hemma hos sig, hade grillfest med klasskompisarna hemma hos Agge, min älsklingskusin Vera fyllde ett år! Vi ordnade med en överraskningsfest för mamma som fyllde 40 år, massor av hennes gamla klasskompisar kom och hon blev verkligen jätteglad.
Och sen till det roligaste av allt, vi åkte till Sunny Beach!



Augusti
De första två veckorna spenderades i Sunny Beach. Jag hade verkligen den roligaste tiden i hela mitt liv där!
Vi festade varje dag, solade varje dag, träffade underbara människor, var modeller för något företag och hade så jäkla kul! Alla vi tjejer kom verkligen varandra närmre där och jag kan inte begära bättre vänner.
Har så bra minnen av det stället, alla människor vi träffade, speciellt Martin! :)
Tatuerade mig för första gången, mitt namn i nacken.
Började sista året i skolan, ville inte alls. Skoltrött redan då...
Shoppade som en galning, Dalapojkarna kom ner i slutet av Augusti och vi festade och hade det jättekul. Mysiga kvällar/nätter med. :)
 

September
Flyttade till pappa efter oräknerliga bråk med mamma. Ångrar inte mitt beslut, jag trivs så bra här.
Bestämde mig för att äta enligt GI, det gick ju sådär.. haha.
Isabelle och Jonas fick en liten flicka vid namn Ellie! Hon är förövrigt världens sötaste bebis (delad första plats med Vera).
Fick mig en tankeställare av en vän när det gäller min kroppsuppfattning...
Hannah Pannah fyllde 18 år, det firade vi med en middag hos henne!
Jag köpte världens sötaste klänning som jag hade på min 18- årsdag.


Oktober
Malin fyllde 18 år och det firade vi med förfest hemma hos henne och sen utgång. Göteborgarna som vi träffade i Sunny Beach kom hit och det var skitkul att träffa dom igen!
Mycket fester, funderade allvarligt på att hoppa av skolan, bestämde mig för att åka och jobba som Au Pair i ett år efter studenten!
Åkte till Ullared med brudarna för första gången, blev beroende av Pilates och åkte upp till Sthlm för att träffa Lotta och Vera!

 

November
En riktigt rolig månad!
Testade att spela Bingolotto för första gången, blev sen lite smått beroende av det!
Fick reda på att Jonna och Robert var med barn och blev så glad för deras skull. :)
JAG FYLLDE 18 ÅR! Äntligen! Hade en sjukt bra födelsedagsfest med förfest hemma hos mig och sen utgång.
Fick reda på en sak och stöttade Malin så gott jag kunde...
Vi Bulgarientjejer åkte till Göteborg för utgång med de vi träffade i Sunny Beach, kvällen var underbar! Okej, förutom att jag skrek sönder en kille. :P
   
 

December
Månaden började med att mitt knä vreds ur led... Underbart.
Den 8:e förlorade min syster sin häst helt plötsligt. Han hittades död i sin box. Han var bara 15 år och fullt frisk. Det var nog den värsta dagen på väldigt länge, har inte gråtit så mycket på många år.
Sen kom julen och den spenderades hemma i Mullsjö på julaftonen och i Stockholm på juldagen. En riktigt mysig jul i år!
Just det, jag åt kött för första gången på 3 år! Och damn, it was good.
Nyår var kul till en början med middag hos Hannahs pojkvän Martin, sen vidare till någon annan fest. På natten fick jag magsjuka, så det kanske inte var det bästa sättet att börja året...
    



Så, detta var mitt år. Det har varit otroligt roliga stunder men jag har samtidigt inte mått så dåligt som jag gjorde 2008.
Vi får hoppas att detta året kommer kick ass!


Kommentarer
Postat av: Robert

Ingen bild på mej :O :'(

2009-01-14 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test