NO INSPIRATION...

God morgon eller vad man ska säga.

Jag har varit uppe sen 10 och är riktigt jävla stolt över det! Man måste ju börja vänja sig att gå upp tidigt nu när skolan börjar på torsdag.. Panik.

Igår åkte jag in till stan för att byta träningskläder jag fick av mamma i julklapp. När jag väl var på Stadium och hittae nya kläder som jag skulle byta med dom andra kom jag på att jag hade glömt kvittot hemma eftersom jag hade så bråttom.
Jag gick fram till kassan ändå och frågade ifall det gick bra att byta även fast jag inte hade något kvitto.
Kassörskan sa att det gick bra, men efter en stund sa hon att jag bara kunde få tillbaka det kläderna var värda idag (det är ju rea överallt) så jag skulle bara få tillbaka 320 :- istället för 550 som dom kostade först.

Jag var så jävla stressad så jag gick med på det och det slutade med att jag fick betala 550:- av de nya kläderna jag köpte. Kul att jag får betala 500 kr för en julklapp... Mamma ska gå tillbaka dit och fråga om man verkligen får göra så, vi måste väl få tillbaka allt vi handlade för? Nu förlorade vi ju typ 230 kr och det kan inte vara rätt. Eller?


Idag ska jag jobba mellan 17 - 20, jag ska ta halv fyra bussen in till stan. Efter jobbet får jag vänta på 21.54 tåget hem igen, jag fick tydligen inte plats att sova hemma hos mamma.

Ni får ursäkta att jag skriver så jävla tråkigt, men jag har ingen som helt inspiration att skriva om någonting just nu...
Vi hörs imorgon eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test