NOW HERE´S THE THING...

Kan någon döda mig vad dålig Australia's next top model är?
Modellerna är fula, oseriösa, de skämtar bort ALLTING och tar inte sina jobb på allvar, de tar skitfula bilder. FAN VAD JAG STÖR MIG! Finns det inga snyggare och bättre tjejer i Australien? Okej, jag har hört att det inte finns alls många snygga tjejer där, bara killar, men jag trodde inte det var såhär illa!

Plus att "de professionella" fotograferna flörtar med alla modeller och hittar på skitdåliga teman.
Jag var bara tvungen att säga det, har stört mig allt för länge nu!

Malin, Ida och Fanny åkte hem för en stund sen. Pluggningen gick ganska bra faktiskt, jag lärde mig mycket nytt och fräschade upp mitt minne litegrann.

Snart ska jag och Foxxxxan gå på långpromenad. Är inte alls sugen, men vad gör man inte för sin lilla hund som måste göra av med energi?

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test