NU SKA JAG TA TAG I DETTA

Efter att jag har läst om Tyras träningsutmaning är jag otroligt taggad att vara med och göra 50 situps, 30 armhävningar och 50 rygglyft varje dag den första och andra veckan. Den tredje och fjärde ökar man på lite mer, 75 situps, 50 armhävningar och 75 rygglyft.

Jag ska fan klara av dessa fyra veckor och göra övningarna VARJE DAG. Detta är ett löfte kära läsare!
Jag har redan mätt mig för att se om det blir någon skillnad efter en månad. Hoppas det, annars är det väl Hollywood- dieten nästa.

Nog pratat om träning, jag ska nu, 21.40, börja skriva på ett muntligt framträdande jag ska ha imorgon på filosofin.
Vi är en grupp på fyra, men varje person ska skriva om en synvinkel och jag har företag.
Jag är så otroligt smart att jag börjar på det nu! Herregud, I need to put myself together...
Jag har nog inte förberett mig mentalt på att börja skolan överhuvudtaget. Det enda jag kan tänka på är modevisningen, balen, studenten, utomlandsresan med tjejerna, au pair resa i ett år i USA! Alla de roliga sakerna som kommer hända detta året.
Och detta inkluderar inte att plugga och sån skit.

Nu ska jag sluta klaga och ta tag i den där jäkla filosofiuppgiften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test