OOOOOOH MY GOD!

JAG HAR ALDRIG HAFT MER TUR ÄN VAD JAG HAR HAFT IDAG!

Jag gick in på asos.com för någon vecka sedan och hittade en underbar klänning som jag verkligen verkligen ville ha, men den fanns inte kvar i den färgkombinationen som jag ville ha, det fanns två olika.
Så jag kontaktade asos.com och de sa att jag skulle kolla in regelbundet för att se om dom får in nått.
De senaste dagarna har jag seriöst varit inne minst 15 ggr/dag och idag när jag var inne såg jag att det fanns EN klänning kvar och den var i min storlek!

Jag har fan inte blivit så lycklig på länge, äntligen är min studentklänning påväg hem till moi!
Ni kommer inte få se den än, det ska vara en hemlighet tills vidare... ;)


Fan, min syster måste ha blivit jävligt chockad när jag sprang ner till henne och bara skrek: OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY GOD med en fjortis-som-precis-har-träffat-sin-idol - röst!

(märks det att jag har problem?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test