SNART ÄR DET DAGS FÖR JOBB

God morgon!

Jag har varit vaken ett par timmar, men jag har tittat på typ 4 avsnitt av Sex and the city, så jag har varit upptagen förstår ni. ;P
Jag mår faktiskt mycket bättre idag, förkylningen håller i sig men jag mår inte illa längre. Så jag ska åka in till stan vid halv 4 för att jobba mellan 17 - 20.
Jag sover nog hos mamma i helgen eftersom det är mycket smidigare att åka till jobbet (hon bor i Jkpg). Jag vill inte vara där egentligen, men vad gör man inte för att kunna sova ett par extra timmar på morgonen...

Just det, jag har fått lite bilder av Hannah från nyår!



Jag och min bästa vän Malin





Söta Hannah och Martin!





Vi åt middag med några trevliga killar!





Smile for the camera!



Malin, jag och Hannah vid tolvslaget. Älskar er!

Nu ska jag ta en dusch och göra iordning mig inför dagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test