STRESSIG DAG...

Hej!

Idag har jag flängt runt som en vante känns det som, jag har bara varit i skolan men det känns verkligen så.
Skolan började vid halv 10 idag och jag gick efter ett antal snoozningar upp och släpade mig till bussen.
När jag stod där och väntade kom jag på att jag hade glömt mitt busskort hemma hos Johanna i fredags... Jag gick på bussen och som tur är var det den snälla busschauffören så han lät mig åka med ändå! :)

Skolan har annars varit lång och rolig!
På naturen fick vi ta reda på vilken blodgrupp vi är om vi ville. Jag och David var tillsammans och skulle hjälpa varandra med att sticka och sånna grejer. Haha, jag trodde verkligen inte David var en sån pussy, han var hur nära som helst att banga! Jag övertygade honom och efter ett tag skrek han "JOSEFINE, STICK MIG BARA, GÖR DET NUUU!!". Och så tittade han bort och blundade! Haha, fy fan vad liten han blev där ett tag...

Men stickningen gick bra och jag fick reda på att jag var blodgrupp 0 negativ. Jag har inte haft någon aning om vilken blodgrupp jag har, så det är ju bra att veta ifall det händer en olycka eller något. 
På filosofilektionen hade min grupp redovisning. Det gick riktigt bra, jag är otroligt nöjd med mig själv!
Nu är det bara 2 muntliga redovisningar, ett prov och en argumenterande text som ska in kvar denna veckan... 

Stressig vecka och det blir inte bättre av att jag jobbar imorgon.
Nu ska jag försöka varva ner lite, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test