THE CONSTANT NAGGING

How much do you remember about us?


Jag kommer ihåg den kvällen så väl. Den kvällen då jag förlorade min självrespekt, tolerans och självförtroende. Visst, det har varit steg på vägen men på den där kvällen försvann allt det.

Jag försöker hela tiden förtränga det, men någon gång ibland kryper det fram inom mig och gnager och gnager tills jag är tvungen att tänka och överhuvudtaget deal with it.
Ikväll är en sådan kväll och nu är det dags för mig att sluta innan jag skriver någonting jag kommer att ångra eller bli ifrågasatt för.

When´s it going to end?

Åt helvete med er alla. Jag behöver terapi.


Kommentarer
Postat av: Melina

Då är vi två. Det är bra om man kan inse och erkänna det. :) <3

2009-01-26 @ 01:08:27
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test