THE FIRE IN MY HEART WILL SHOW

Jag tittar på en dokumentär på 5:an just nu, det handlar om världens starkaste tjej. Jag blev lite förvånad eftersom hon inte alls är så biffig som jag trodde, hon ser ut som en vanlig 14 -årig tjej liksom. Ändå kan hon lyfta typ 90 kg. Konstigt det där.

Idag har jag varit skitduktig, ändå är klockan bara ett. Jag har gått ut med Foxie på morgonrundan vid halv 9 till 9.
När jag satt och åt frukost kom Emelie upp och frågade om jag ville följa med till samhället och snäll som jag är gjorde jag det. Vi gick till apoteket och jag köpte Listerine, jag kommer nog dö litegrann när jag tar det eftersom alla säger att det är så jävla starkt!

Jag passade också på att ansöka om ett Visakort också. ÄNTLIGEN! Mitt nuvarande kort fungerar bara i vissa affärer för att magnetremsan börjar lägga av, det är så jävla irriterande. Jag har bara ett Maestrokort just nu och det går ju inte att betala med när man handlar över internet och så. Det kostar 250 kr/år, men det tycker jag verkligen inte är så farligt. Jag måste ju ändå ha ett Visakort när jag flyttar till Los Angeles, så jag måste ju skaffa det någongång. :)
Den tanten som hjälpte mig var snäll och gjorde så att jag bara behöver betala halva årsavgiften!


Jobbet lite senare då, blöhö...



Min katt kan verkligen vara världens sötaste!



Men steg för steg förvandlas han till...



DEVILBOOOOY!


Kommentarer
Postat av: sis-piss

för det första, hur där man litegrann? hahah. Sen måste jag också säga att leodoranten har fått allt från sin mamma, sötheten, snällheten, hårigheten, demonighetetn (?) och tjockheten, så det så! puss

2009-01-31 @ 11:40:58
Postat av: sis-piss

DÖR ska det vara såklart...

2009-01-31 @ 11:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test