TUNNBADNING OCH CENTRUM

Bakis like hell, men trevligt var det igår iallafall!

Vi förfestade hemma hos Malin med tunnbadning och drickarspel. Jag tror vi var 7 tjejer, Malin E, Johanna, Malin A, Amalia, Ellen, Jonna och jag! Det blev lite crazy bilder som ni kommer få se snart, Ellen har bilderna.

Amalias pojkvän och hans kompis kom och hämtade oss, så jäkla snällt att dom åkte ända från Jkpg till Mullsjö och tillbaka för att skjutsa oss. Tack så mycket killar!
När vi kom fram till Jkpg vid 23- tiden tog vi stämpel på Centrum och gick sen till Amor och tog lite shots. Träffade på David, han var lika full och glad som vanligt! :)
Vid 00 eller något drog vi till Centrum och dansade hela natten! Kul som fan, förutom att en jävla indier följde efter mig på dansgolvet... Jag är så trött på sånna människor.

Idag ska jag försöka att bli icke bakis, gå ut med Foxie och kanske träffa Jonna och dom andra. Det var längesen det gamla gänget träffades alla tillsammans, så nu tycker jag det är dags!

Nej, duschen ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test