VÄRLDENS HÄRLIGASTE TÅGKONDUKTÖR!

Jag kom nyss hem till Mullsjö, min älskade pappa och syster hämtade mig på stationen. Vi åkte till Ica för att handla bröd och sånt, till min fasa upptäckte jag att dom bygger om som fan! What the fuck?
Det ska vara samma gamla uppställning som det var innan, man tappar ju bort sig där inne!

Jag har jobbat hela helgen, 20 timmar för att vara exakt. Det har varit jobbigt som fan, jag hade ingen som helt lust att vara trevlig mot någon för jag har massa i huvudet just nu och är inte "happy happy" som alla andra.

När jag satt på tåget hem var det världens trevligaste konduktör som var på tåget. Han inleder alltid med att säga "VÄLKOMNA DENNA AFTON TILL SJ:S TÅG!" med ett skitstort smile. Jag älskar fan honom! Jag vill att han ska vara min vän och vi ska dricka kaffe även om jag inte dricker det och prata om livet och alla dess problem. Min drömvän!
Och när en tjej skar sig på fingret av biljetten sprang han verkligen och hämtade första hjälpen- väskan och satte på bandage med tejp och en sån liten sak som ser ut som en kondom. Alltså, det kom typ fem droppar blod...

Nu ska jag käka lite, sen mysa med min syster. Jag behöver lite killningar på benen och sådär för att må bättre.
Jag kommer blogga mer snart, jag lovar. Måste bara få tillbaka min inspiration igen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

En kollega på jobbet som håller på och beter sig som att hon behöver "special treatment" efter det med johan, fast hon inte ens träffat honom, hon kände hans pappa lite genom något politiskt! Blöö :( Men jag ska inte dö snart, jag lovar =)

2009-01-18 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test