WANNA KNOW THE TRUTH?

Nu ska jag berätta 20 sanningar om mig själv, take it or leave it.

1. Jag har världens sämsta självförtroende, förutom när jag är full.
2. Jag behöver bekräftelse från allt och alla.
3. Jag är vegetarian sedan 3 år tillbaka.
4. Jag är en riktig djurälskare, jag gör vad som helst för mina djur!
5. Jag är skitbra på att stava, jag ser nästan alltid om något ord inte är skrivet rätt.
6. Jag är besatt av att utvärdera mig själv och mitt utseende.
7. Jag är beroende av förälskelsen men tröttnar ganska snabbt.
8. Jag älskar att retas och få folk förvirrade.
9. Jag tycker att jag är ett jättebra stöd och hjälper gärna mina nära vänner om de mår dåligt eller om det har hänt någonting.
10. Mitt humör är inte att leka med, fråga bara min mamma, syster och mina ex!
11. Jag ska boka en tid för att prata med någon snart.
12. Min passion för skor kommer aldrig att släckas. Någonsin.
13. Ibland funderar jag på vilka mina riktiga vänner är. Borde man vara osäker på sånt?
14. Anledningen till att jag ska jobba i Los Angeles 1 år är att jag bråkar för mycket med min familj.
15. Jag tror att jag är deprimerad, men jag vet inte. Hur vet man det förresten?
16. Jag önskar jag vore bättre och mer engagerad i skolan.
17. Jag längtar efter ett kärleksfullt och tryggt förhållande igen.
18. Min bästa vän är min syster, hon betyder allt för mig.
19. Jag har två helt olika sidor, en som är utåtriktad och rolig, och en som är förbannad, elak och ensam.
20. Jag har berättat för många sanningar om mig själv.





Så, nu har jag öppnat upp mig själv, lite iallafall. Nu är det eran tur! Skriv en sanning om er själva i en kommentar.
Vad är det värsta som kan hända? ;)


Kommentarer
Postat av: thgin noihsaf

jag kan några mer sanningar om dig



Du är sötare än allt godis i Mullsjö

Finns där för en i regn och rusk

Ärlig och omtänksam

Rolig som fan

Du gillar att skriva snyggt i din kalender

INGEN ANNAN FÅR SKRIVA I DIN KALENDER

Du har världens finaste skor, räkna bort gympaskorna

Du har ett IQ högre än din skostorlek

Du är blond men vill inte vara lika ljus längre

Du ringer ditt/dina ex när du är full

Du är skrämmande när du är full, inte alltid

Du går din väg och står med huvudet högt

Du älskar att vinna

Du gillar inte ditt ärr på armen

Du är en jävel på flirta

Du föredrar cider framför öl

Du gillar att lägga in engelska ord i dina meningar, Whaaaat

tror du vet nu vem som skrev.. I alla fall, Puss

2009-01-30 @ 00:00:59
Postat av: Josefine

Nu kan jag inte låta bli, Jossan! Du vet nog att jag läser din blogg, jag gör det väldigt sällan och bara då jag känner att du mår dåligt. Jag vill ju veta vad som rör sig i ditt huvud! Jag vill vara där för dig, vara ditt stöd. Skjut inte bort detta, utan bara låt mig få hjälpa dig. Älskar dig vad som än händer och jag tycker om dig precis som den du är. Glöm inte att njuta av dagen, man vet aldrig vad som händer nästa dag.



2009-01-30 @ 09:18:36
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test