WE HAVE SOME CATCHING UP TO DO

Nu har jag inte skrivit på 3 dagar och det måste vara något slags rekord. Jag har verkligen inte haft tid eller lust att skriva alls, men nu på morgonen börjar det klia i fingrarna lite!

De senaste dagarna har faktiskt varit riktigt roliga. I fredags var det skola mellan 8-12, riktigt trött var jag som vanligt... Måste verkligen börja vänja mig att gå upp så tidigt!
Efter skolan gick jag till Hår 2000 för klippning och färgning av utväxten. Det blev väl helt okej, men jag vill fan inte vara såhär blond längre. Jag vill se naturlig ut i håret med lite mörkare grundfärg och massa ljusare slingor. Men det får bli så nästa gång!

Jag blev klar hos Sara vid 14, skyndade mig hem till Mullsjö, packade kläder och allt som behövdes till kvällen och tog tåget till Bankeryd som gick halv 5 med Hannah och Malin.
Vi gjorde iordning oss hos Johanna och förfestade där med några klasskompisar och lite annat folk. Stämningen var på topp! Johannas mamma skjutsade in oss till Jönköping, vi gick först till Amor, sen Centrum. Johanna och Alexandra jobbar på Sliver och Harry´s, så vi kom in där även fast det var 21 års gräns.
Jag kommer inte ihåg så mycket mer än att vi raggade på Sliver, shakade vilt på Centrum och drack massa goda drinkar!

På bussen hem satt jag brevid en kille jag känner. Jag halvsov och efter ett tag tog han min hand och la den på hans skrev som för övrigt var glad om man säger så. Jag märkte inte det först, men när han började trycka och hålla på blev jag helt chockad när jag märkte vad som pågick, hur jävla respektlöst är det inte att göra så utan tillåtelse?!
Jag trodde verkligen inte så om honom, jävla äckel.

Men kvällen var faktiskt riktigt rolig, det måste vi göra om snart tjejer!

Igår var också jävligt trevlig, jag tog med mig Foxie och mötte upp Emma och Balder vid 18-tiden och vi tog en långpromenad. Vi har inte setts på år och dagar känns det som, så vi hade mycket att ta igen och prata om!
Efter promenaden lämnade vi hundarna och gick till Jonna. Vi pratade HELA kvällen, älskar att bara sitta ner med de tjejerna och skvallra och prata om gamla minnen! Det är verkligen inte tyst en sekund.


Nu måste jag äta frukost, magen kurrar som aldrig förr. Bilder och sånt kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test