WHAT´S THE POINT?

Jag vaknade för en stund sen, jag tror jag somnade vid 5 eller något. Tankarna bara flög runt i huvudet och jag kunde verkligen inte sluta tänka på Johan och hans familj...

När jag låg där i sängen igår och funderade tänkte jag på en vän som sa att man måste leva i nuet och ta vara på varje minut eftersom man aldrig vet när man dör. Men vad är meningen med att göra saker när man ändå kommer dö någon gång? Då kommer man antagligen inte komma ihåg de sakerna man har gjort, så det spelar egentligen ingen roll. Jag vet att man inte ska tänka så, men jag kan fan inte hjälpa det.
Jag har aldrig haft någon i min krets som har dött innan, så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller tänka.
Men egentligen, finns det ett rätt och fel sätt att tänka när någon har dött?


Jag skippade skolan idag, dels för att jag psykiskt inte orkar med alla som frågar hur jag mår och dels för att jag jämt får sån huvudvärk efter att ha gråtit så mycket, så jag är helt slut idag.
Men jag känner att jag måste jobba ikväll iallafall, det hjälper inte att ligga här och fundera, det blir bara värre då.

Jag sover hos mamma i helgen eftersom jag ska jobba, vi får se om jag bloggar nånting mer.
Tack alla vänner för ert stöd, jag uppskattar det verkligen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test