WIND IT UP

Jag ska alldeles strax äta lite kvällsmat, jag har ju faktiskt börjat med att inte äta någonting efter kl. 19.00 och det kommer jag hålla! Hoppas jag går ner lite iaf, jag vill faktiskt kunna ha på mig studentklänningen jag beställt.

När jag och Foxie var ute och gick innan ramlade jag en gång och var riktigt nära typ 10 ggr. Det är så jävla halt ute! Jag kanske ska ha skridskor imorgon på morgonrundan?

Imorgonkväll och hela helgen ska jag jobba på mitt kära Coop. Jag ska jobba många timmar, men jag är sugen på att gå ut och äta med tjejerna? Är ni på brudar? :) Lite vin och god mat, det skulle sitta fint...
Malin frågade om jag ville hänga med på Björn Rosenströms konsert på lördag men det ville jag inte.
1. Det är i Gislaved. Vart fan ligger det?
2. Hur kul är det att lyssna på en man som var populär på 90 - talet?
3. Jag vill inte punga ut 160 spänn för att lyssna på skit, faktiskt.

Jag prioriterar hellre att göra något roligare, gå ut kanske? :)

Ikväll ska jag jobba lite med projektarbetet, läsa en psykologibok och mysa framför teven.
Puss på er!



Kanske en banan till kvällsmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test