090701

Det är redan Juli. Tiden går fan för fort!

Vaknade för ett par timmar sen. Malin övertygade mig att det skulle bli sååå fint väder idag, men när jag tittade ut är det ju för fan molnigt! Blö, jag som ville sola hela dagen.
Men när Malin slutar vid 16 ska vi åka och bada någonstans. Vart vet jag inte, kanske Branten eller något?

Fikan med tjejerna igår var jättetrevlig, vi satt på Georges och tjötade lite. Träffade två av Ellens vänner, Sofia och Amanda. Trevliga tjejer!
Efter fikat åkte jag och Malin ut till Furusjö till Agges nya hus. Så jäkla fint var det, ett timmerhus precis vid sjön med inomhuspool! Jag vet vart vi ska hänga i sommar.... ;)
Agge och hans kompis hade fångat massa små grodbebisar i en hink som de skulle ha och fiska med (!!). Vi försökte rädda dom, men killarna blev förbannade. Men egentligen kunde vi inte göra så mycket, det kryllade av små grodor på gräsmattan. Men fan vilket jävla djurplågeri att sätta små levande grodor på en krok.

Planerna för idag är annars att städa lite och leka med Foxie som äntligen är hemma! Jag har saknat mitt lilla Fnösk,

Dags att ta tag i Au Pair ansökan, denna veckan ska allt vara klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test