090707

Hej!

Var ett tag sen jag skrev nu, men har helt enkelt inte haft tid.

Jag har jobbat hela helgen, fredag 17 - 20 och lördag och söndag 10 - 18. Det var riktigt jobbigt, jag har knappast inte haft någon energi denna helg.

Annars i helgen har det inte hänt så mycket pga jobbet. Men jag har hunnit med att träna en del, i lördags sprang jag och mamma uppe i Axamospåret 5 km. Det gick bra, men jag känner att konditionen inte riktigt är där än. Men jag sprang hela tiden iallafall. Jag har också hunnit med att träna Pilates igår och idag gick jag upp vid 10 och sprang en runda på 4 - 5 km ungefär. Riktigt segt, men vad gör man inte för att bli snygg?

Kom hem till Mullsjö för någon timme sen, ska träffa Malin lite senare och titta på film eller nått. Saknar min störda vän!

Men först blir det affären för att handla lite med far min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test