090708

God morgon!

Vaknade för någon timme sen, det var riktigt skönt att få sova ut så länge jag vill. Var ett tag sen nu.
Fy fan, jag drömde nog den värsta drömmen någonsin inatt.
Min lillebror Jonathan var ungefär 12 i drömmen (han är 15 nu) och skulle bada i en simhall med sin klass och det var ganska många föräldrar och syskon med. Alla ungar hoppade i samtidigt så det uppstod typ något skumliknande vatten på ytan så att dom inte kunde simma upp. Vi började försöka dra upp alla barn så att de inte skulle drunkna men sen när de hade tömt poolen såg vi att fem barn låg på botten, inklusive Jonathan.
Jag började skrika och panikgråta och försökte få liv i honom, men alla sa hela tiden att det inte var någon idé. Mamma var ledsen, men hon grät typ en tår och sa "Ja, det var ju synd".
Jag grät och grät men ingen tröstade mig och allt var bara hemskt.

Jag HATAR att drömma sånt, för det kändes så jävla äkta. Jag var helt säker på att Jonathan var död. När jag vaknade kunde jag inte andas och kinderna var helt blöta, så jag hade antagligen panikgråtit på riktigt också.
Från och med nu får ingen i min närhet dö innan jag gör det, punkt slut.

Okej, nu till lite mer roliga saker!
Om ett par timmar åker jag till mamma igen, jag ska jobba mellan 17 - 20 ikväll och 10 - 17 imorgon.
Sen på fredag åker jag och fem tjejer till Göteborg! Vi ska festa till det, umgås och förhoppningsvis träffa Robert.

Nej, dags att vakna till och börja packa!



Foxie under långpromenaden igår


Hon kände vinden i nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test