090715

Halva Juli har redan gått. Vart fan tar tiden vägen?

I måndags sov jag hos Malin eftersom hon är ensam hemma. Hannah kom också, vi kikade på film, käkade mat och töntade oss framför camen med någon random kille.

Igår åkte vi in till stan vid 14-tiden, shoppade lite (jag köpte ett par jeansleggins som verkligen ser ut som jeans och ett par örhängen) och fikade med Johanna, Ellen, Amanda och Sofia. Nice!
Under eftermiddagen/kvällen gick vi ner till Malins bror Peder och hans fru och barn. Vi tittade på någon match och sen spelade vi fotboll med killarna. Så himla underbara var dom. Jag älskar barn!

Idag ska jag jobba mellan 17 - 20, så jag ska ta bussen in vid 15.30. Orkar egentligen inte göra något innan dess, men jag måste väl städa lite innan. Och kanske raka Gibson, han har lite klumpar.

Nej, dags att slita sig från datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test