1 VECKAS LEDIGHET VÄNTAR!

Jag kom hem från jobbet för någon timma sen. Idag kunde jag knappt vara trevlig, min spänningshuvudvärk vägrar släppa och det är nästan olidligt ibland..

Just nu är jag så jävla lycklig, från och med imorgon är jag ledig en vecka! Ni fattar inte hur skönt det kommer bli, jag kommer uppskatta varje minut. Att inte behöva tänka på att passa tider överhuvudtaget måste nästan vara det bästa som finns.

Idag har jag annars fixat klart med alla referenser inför Au Pair-resan. Jag väntar bara på Peters, men sen så är allting klart! Maja från organisationen ska ringa mig i slutet av veckan så ska vi boka in en intervju. Det börjar närma sig nu!

Morgondagen ska spenderas med Johanna, vi ska fixa lite med hennes Au Pair ansökan och hyra film och laga god mat. På lördag blir det förfest i Eddies lägenhet med alla tjejerna och sen utgång. Jag är så jävla taggad! Jag har fan inte gått ut sen Göteborg, och det är typ en och en halv vecka sen. Katastrof!

Nej, kära vänner. Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av min ledighet.
Hoppas ni mår bra!



Jag och Hannah i Göteborg för två helger sen. Fulla, glada och galna!

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

fin blogg :D

2009-07-23 @ 22:47:21
URL: http://nathaliedavidsson.blogg.se/
Postat av: Virginia

Sv: låter som en rackarns bra shoppingtur! Vart klöpte du skorna som såg ut som converse? Vill oxå ha^^ hihi <3

2009-07-24 @ 09:25:37
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test