ÅKA RING PÅ STRÅKEN

Hej på er!

Jag vaknade av att Malin ringde mig vid 10 och frågade om jag ville hänga med hennes familj + deras norska vänner till deras båt för att åka ring. Självklart ville jag det! Jag har bara åkt en gång, men då åkte jag en såndär kneeboard.
Men det var faktiskt riktigt roligt! Jag åkte inte av en enda gång medans Malin ramlade tre gånger! ;) Mohaha.
Okej, hon försökte stå upp två av gångerna, men det skulle jag klara galant om jag testade!

Jag kom precis hem och ska snart göra lite mat. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, vi kanske ska ta ett par glas på Piren eller så stannar vi hemma och checkar någon film. Både jag och Malin ska upp tidigt, så vi ska ändå inte vara uppe så sent.

Förresten, imorgon ska jag på intervju! Peter från Skandinaviska institutet ringde innan och vi bestämde en tid imorgon. Jag ska vara på Arbetsförmedlingen kl. 10 imorgon. Hoppas allting går bra, jag är alltid lite nervös innan intervjuer. Men att vara lite nervös brukar alltid förbättra min prestation, så jag kommer säkert äga! :)

Nej, dags för lite falafelsallad. Puss!



Typ en sån här åkte vi, fast vi låg på mage istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test